مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-18بين الملل

جنایت صهیونیست ها در غزه؛ هلوکاست واقعی و صحنه ای که از اذهان پاک نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، با گذشت هفت دهه از مبارزات فلطسینی ها با رژیم کودک کش صهیونیستی، مقاومت در سرزمین های اشغالی به ویژه غزه همچنان ادامه دارد.

چند روزی است که رژیم اشغالگر قدس با حمایت آمریکای خونخوار، جنایات فجیعی را برای مردم بی پناه و بی گناه غزه رقم زده است، به ویژه اینکه شب گذشته با حملات وحشیانه به بیمارستان المعمدانیِ غزه که پناهگاه مردم و کودکان بود را با موشکهای آمریکایی مورد هدف قرار داد.

با مروری بر اخبار مختلف در رسانه ها و فضای مجازی و مشاهده صحنه ها و تصاویر دلخراش از بمباران ناجوانمردانه رژیم کودک کش، آه و سوزی غمبار بر دل انسان می نشیند و خشمی سهگین وجود انسان را بر می انگیزد.

دیدن صحنه هایی از قاب رسانه ملی یا رسانه های مکتوب و فضای مجازی همچون پدری که بدن تکه تکه شده فرزندش را در داخل گونی گذاشته و به دو دستش گرفته و حیران و سرگردان سر بر آغوش هم وطن خود می گذارد و می گرید، خواباندن یک کودک در کنار خانواده اش و قبری که کاملا خانوادگی است، کمبود آب و کفن به دلیل کشتار بی شمار مردم غزه و کفن کردن دسته جمعی، کفن نوزادی که نام و نشانی ندارد واقعا غیرقابل تحمل و زجرآور و دردناک است و قلب و احساس هر انسانی را جریحه دار و خون در رگهایش را به جوش می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت صهیونیست ها در غزه؛ هلوکاست واقعی و صحنه ای که از اذهان پاک نمی شود

جنایت صهیونیست ها در غزه؛ هلوکاست واقعی و صحنه ای که از اذهان پاک نمی شود