مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-18سياسي

نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف عرضه تولیدات فرهنگی در نهاوند ایجاد می شود


فرماندار نهاوند از برقراری نمایشگاه حجاب و عفاف در نهاوند خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این نمایشگاه به طور دائمی در شهرستان فعال باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند صبح امروز در کارگروه عفاف و حجاب اظهار کرد: دشمن طی چند سال اخیر از طریق فرهنگی و مشخصا بحث حجاب وارد مقابله با ایران اسلامی شده تا بنیان خانواده ها را از بین ببرد و جامعه را به ابتذال بکشاند.

وی هوشیاری و اقدام به موقع و عملکرد دستگاه های فرهنگی در برابر این برنامه دشمن را مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: قرارگاه عفاف و حجاب در این زمینه می تواند نقش ارزنده ای داشته باشد.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و آن را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

وی درباره راه اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر برگزاری نشستی با محوریت اداره صمت، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه اندازی نمایشگاهی با هدف عرضه تولیدات فرهنگی تاکید کرد تا نقاط ضعف و قوت بررسی و سپس برای راه اندازی دائم آن تصمیم گیری و اقدام شود.

احمدوند بر ضرورت رعایت حجاب در سطح ادارات تاکید کرد و خطاب به بانوان مشاور گفت: به مشاورین بانوان در محیط اداری توصیه می شود نسبت به سلامت محیط و رعایت عفاف و حجاب اهمیت قائل شوند و کارکنان بیرون از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف عرضه تولیدات فرهنگی در نهاوند ایجاد می شود

نمایشگاه عفاف و حجاب با هدف عرضه تولیدات فرهنگی در نهاوند ایجاد می شود