مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-22اقتصادي

بیمه دامداران گیلانی دارای نژاد اصلاح شده گاومیش 20 درصد کاهش می یابد


رییس جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به کاهش20 درصدی بیمه دامداران گیلانی گفت: جهاد کشاورزی از کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه گذاری کنند با تسریع در صدور مجوزها و اولویت پرداخت تسهیلات بانکی حمایت لازم را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در سیمای مرکز گیلان با اشاره به برگزاری همایش ملی توسعه گاومیش داری در شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: این سازمان تلاش دارد با رویکرد افزایش تولید محصولات دامی، کشاورزی و شیلاتی این استان را به جایگاه اصلی آن برگرداند.

وی با اشاره به رتبه پنجمی گیلان در پرورش گاومیش بیان کرد: گاومیش پروتیینی باکیفیت، کلسترولی پایین و شیری با املاح و چربی بالا دارد و محصولات تولیدی این دام از بازار پسندی بسیار خوبی برخوردار استو می توان با مطالعه دقیق تر و حمایت بیشتر این صنعت را توسعه داد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال اولویت قرار دادن گاومیش اصلاح نژاد شده و توسعه آن در استان هستیم، گفت: 90 درصد شیوه های نگهداری این دام امروزه به شکل سنتی است، درحالی که این دام در دنیا به شیوه های صنعتی، نیمه صنعتی و در محیط های کنترل شده پرورش می یابد.

به گفته محمدی ، گاومیش ازضایعات محصولات کشاورزی مانند باقی مانده پوست مرکبات شرکت های آبمیوه گیری در شرق گیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه دامداران گیلانی دارای نژاد اصلاح شده گاومیش 20 درصد کاهش می یابد

بیمه دامداران گیلانی دارای نژاد اصلاح شده گاومیش 20 درصد کاهش می یابد