مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:452023-09-25اقتصادي

536 هزار مشترک برق خانگی در آذربایجان غربی مشمول پاداش شدند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت مصرف برق از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریورماه امسال افزود: در این مدت 536 هزار مشترک برق خانگی به مبلغ 68 میلیارد و 700 میلیون تومان مشمول پاداش شده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت مصرف برق از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریورماه امسال افزود: در این مدت 536 هزار مشترک برق خانگی به مبلغ 68 میلیارد و 700 میلیون تومان مشمول پاداش شده اند.

طاهر کیامهر امروز، 3 مهرماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: طرح پاداش صرفه جویی برق در سال گذشته تنها برای مشترکان دارای مصرف زیر الگو اجرایی شد، اما امسال همه مشترکان مشمول پاداش فوق شدند.

کیامهر اظهار کرد: در سال گذشته نیز 53 درصد مشترکین خانگی مشمول پاداش صرفه جویی شدند و 31 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی گرفتند که در واقع 600 هزار مشترک در طرح های مدیریت مصرف استان همکاری داشته اند.

وی در ادامه گفت: سرانه مصرف سال گذشته 211 کیلووات ساعت بود که امسال این رقم بر اساس مدیریت مصرفی که صورت گرفت به به حدود 200 کیلووات ساعت رسید؛ یعنی در واقع هر مشترک در ماه 11 کیلووات ساعت صرفه جویی داشته که این میزان صرفه جویی در استان رضایتبخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

536 هزار مشترک برق خانگی در آذربایجان غربی مشمول پاداش شدند

536 هزار مشترک برق خانگی در آذربایجان غربی مشمول پاداش شدند