مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-22اقتصادي

رایزنی اختصاص 800 هکتار به ساخت شهرک های ایرانی - اسلامی در همدان


مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی همدان با اشاره به ساخت شهرک های ایرانی _ اسلامی توسط این مجموعه در استان از رایزنی برای اختصاص سایت 800 هکتاری توسط بخش خصوصی به منظور ساخت این شهرک ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید نجاتیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج همواره با مردم و در کنار مردم بوده و خدمات قابل توجهی را ارائه کرده است افزود: موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج وابسته به بنیاد تعاون نیز یکی از ارکان خدمت رسانی است که از سال 72 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی کمک به دولت در ساخت مسکن و خانه دار کردن مردم را یکی از اولویت های این مجموعه عنوان کرد و گفت: موسسه مسکن و عمران اجتماعی به عنوان عامل چهارم و امین وزارت کشور در پروژه های عمرانی نقش آفرینی می کند.

مدیر موسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج استان همدان ارزیابی پروژه های نهضت ملی مسکن به لحاظ کمی و کیفی و پایش آن از بعد مسائل فنی را یکی از وظایف این موسسه عنوان کرد و افزود: علاوه بر ارزیابی در آماده سازی زمین به عنوان بازوی کمکی دولت نیز فعالیت می کنیم.

وی با اشاره به ارائه گزارش استان ها توسط موسسات مسکن و عمران اجتماعی روز پنجم آبان در جلسه شورای عالی مسکن از پیگیری برای ایجاد کارگاه عمران اجتماعی به منظور تسهیل در ساخت مسکن با تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی اختصاص 800 هکتار به ساخت شهرک های ایرانی - اسلامی در همدان

رایزنی اختصاص 800 هکتار به ساخت شهرک های ایرانی - اسلامی در همدان