مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-05فناوري

ضعف آنتن دهی در برخی روستاهای امیدیه و جایزان


برخی روستاهای اطراف امیدیه و جایزان از ضعف آنتن دهی برای تماس و اینترنت رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از امیدیه، با پیشرفت ارتباطات و استفاده مدام مردم از اینترنت، فضای مجازی و شبکه های ارتباطی، کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش روند رو به فزونی خود را طی می کند که باید به این مسئله از ابعاد گوناگونی نگاه کرد.

ساکنان برخی روستاهای اطراف امیدیه و جایزان همچون روستای شاهنبی، روستای امیرالمومنین، روستای صفر، روستای ارمش، روستای ولی از ضعف آنتن دهی رنج می برند که باید به وضعیت آنتن دهی این روستاها که در اطراف امیدیه وجایزان هستند و جمعیت زیادی را در خود جای میدهند توجه ویژه ای کرد.

شریفی، رییس شورای روستای شاهنبی علیا در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بعد از نوشتن نامه های مختلف و ارسال به بخشداری و پس از آن مخابرات امیدیه ومخابرات استان خوزستان مشخص شد که در محدوده این روستا آنتن وجود ندارد وقول پیگیری دادند.

بهمیی، از اعضای شورای روستای ارمش در مورد این مشکل گفت : روستای ارمش با حدود 2 هزار نفر ساکن وفاصله ی 5 کیلومتری جایزان با ضعف آنتن دهی مواجه است ، چندین بار برای این مشکل پیگیری کردیم وبرخی مسئولان هم حضور پیدا کردند وسیستم هایی آورده شد اما باز هم تغییری صورت نگرفت ودر اکثر مواقع آنتن دهی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف آنتن دهی در برخی روستاهای امیدیه و جایزان

ضعف آنتن دهی در برخی روستاهای امیدیه و جایزان