مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-22سياسي

پرونده های سنگینی برای مسئولان دولت قبل تشکیل شده/ خزانه بدهکار تحویل دادند


رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده های سنگینی برای مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم تشکیل شده و قوه قضاییه مسئول رسیدگی به تخلفات مجرمانه شخص روحانی است؛ - رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده های سنگینی برای مسئولان دولت یازدهم و دوازدهم تشکیل شده و قوه قضاییه مسئول رسیدگی به تخلفات مجرمانه شخص روحانی است؛ تخلفاتی که مردم را در حوزه بورس و ارز به خاک سیاه نشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفت و گو با ایرنا، درباره بیانیه پایانی کنگره ششم حزب اعتدال و توسعه ، گفت: برخی از جریان های سیاسی در کشور فقط یک جریان سیاسی نیستند بلکه بانیان مشکلات فعلی کشور هستند و در هشت سالی که قوه مجریه را در اختیار داشتند با عمکرد ضعیف خود مشکلات زیادی به جای گذاشتند.

این جریان امروز در جایگاه منتقد نشسته و به حاشیه بردن کشور و فضاسازی برای مسوولان دولت سیزدهم را در دستور کار قرار داده است.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس تاکیدکرد: دولت سیزدهم در حالی قوه مجریه را تحویل گرفت که بعد از 15 سال خودکفایی کشور در تولید گندم، به وارد کننده بیش از نیمی از گندم مورد نیاز کشورتبدیل شده بودیم.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اقدامات دولت قبل در حوزه مسکن تصریح کرد: کم کاری دولت قبل در حوزه مسکن سبب کمبود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های سنگینی برای مسئولان دولت قبل تشکیل شده/ خزانه بدهکار تحویل دادند

پرونده های سنگینی برای مسئولان دولت قبل تشکیل شده/ خزانه بدهکار تحویل دادند