مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-01بين الملل

پاکستان: هند در حمله انتحاری به بلوچستان دست داشت


با افزایش تلفات حمله انتحاری روز جمعه به یک مسجد استان بلوچستان پاکستان، وزیر کشور پاکستان سازمان اطلاعاتی هند را به دست داشتن در این اقدام تروریستی متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تلفات حمله تروریستی روز جمعه در بلوچستان پاکستان به 59 نفر افزایش یافته است، اتهام زنی اسلام آباد به دهلی نو درباره این اقدام تروریستی خبرساز شده است.

هر چند هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله انتحاری روز جمعه به مسجد منطقه موستنگ در استان بلوچستان پاکستان را برعهده نگرفته، وزیر کشور پاکستان اعلام کرده که هند در این اقدام تروریستی دست داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز هند ، تلفات حمله تروریستی به این مسجد به 59 نفر افزایش یافته و ده ها نفر از زخمی شده اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته مقام های پاکستانی، زمانی که مردم منطقه برای آغاز مراسمی به مناسبت تولد حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام در این مسجد حضور داشتند، یک عامل انتحاری خود را به مسجد رساند و در کنار یک خودروی پلیس خود را منفجر کرد.

سرفراز بوجتی وزیر کشور پاکستان در شهر کوریته پایتخت استان بلوچستان در جمع خبرنگاران، سرویس اطلاعاتی هند را در این حمله تروریستی دخیل دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان: هند در حمله انتحاری به بلوچستان دست داشت

پاکستان: هند در حمله انتحاری به بلوچستان دست داشت