مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 22:452023-09-28اقتصادي

باید به سمت تولید ارزش افزوده دار، حرکت کنیم/ اهمیت تکمیل زنجیره تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بابک اسماعیلی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن، موضوع فروش را مهمترین عامل موفقیت در تجارت و کسب و کار دانست و افزود: - رییس خانه صنعت و معدن استان کرمان گفت: باید به سمت تولید ارزش افزوده دار حرکت کنیم و از نظر مبادلات اقتصادی باید به دنیا وصل شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بابک اسماعیلی در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن، موضوع فروش را مهمترین عامل موفقیت در تجارت و کسب و کار دانست و افزود: سئوالی که اینجا مطرح است اینکه، آیا کالای دارای ارزش افزوده، که قابلیت صادراتی هم داشته باشد، داریم؟ و باید در جهت افزایش اینگونه تولیدات ارزش افزوده دار و تکمیل زنجیره تولید محصولات، اقدام کنیم.

او اظهار داشت: در موضوع صادرات دچار مشکل فروش هستیم و در برخی موارد، فقط می توانیم کالا هایی که ارزش افزوده ندارند، بفروشیم.

اسماعیلی گفت: اوضاع اقتصادی در کف جامعه خوب نیست و با توجه به امکانات زیادی که در کشور داریم می توانیم از این وضعیت بیرون بیاییم.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمان تاکید کرد: خام فروشی کار بدی نیست به شرط اینکه پول حاصل از آن در بخش های تکمیل زنجیره تولید و بخش هایی که دارای ارزش افزوده می شود، هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت تولید ارزش افزوده دار، حرکت کنیم/ اهمیت تکمیل زنجیره تولید

باید به سمت تولید ارزش افزوده دار، حرکت کنیم/ اهمیت تکمیل زنجیره تولید