مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-18ورزشي

لزوم توسعه ورزش در جهت ارتقای سلامت عمومی و نشاط اجتماعی


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از امروز 26 مهرماه، گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامع است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از امروز 26 مهرماه، گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامع است.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا با بیان این که ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، اظهارکرد: توسعه ورزش، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه و فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر مردم با موضوع مهم ورزش و گسترش فرهنگ ورزش کردن در بین خانواده ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برنامه های این اداره کل در سطح استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، عنوان کرد: در هفته تربیت بدنی، 25 پروژه به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه ورزش در جهت ارتقای سلامت عمومی و نشاط اجتماعی

لزوم توسعه ورزش در جهت ارتقای سلامت عمومی و نشاط اجتماعی