مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:362023-10-18بين الملل

حمایت قاطع گلستانی ها از جبهه مقاومت


در نخستین لحظات پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران و مردم فلسطین، مردم گلستان به خیابان آمده تا خشم خود را نسبت به این رژیم جعلی نشان دهند.

شامگاه سه شنبه صدها نفر از اهالی گرگان با حضور خیابان شهدا با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا ، وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد جنایت های اخیر رژیم صهیونسیتی را در غزه محکوم کردند.

این گردهمایی تا ساعت دو بامداد چهارشنبه ادامه داشت.

مشاهدات روز چهارشنبه خبرنگاران فارس از گوشه کنار استان گلستان بیانگر آن است که تجمعات متعددی در شهرهای مختلف استان گلستان انجام شده است.

دانشجویان در مراکز آموزش عالی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس و علی آبادکتول با تعطیلی کلاس های درس، تجمع ضد صهیونیستی برگزار کردند و با شعارهایی همچون مرگ بر سازشکار ، اسراییل جرثومه فساد است ، اسراییل و استکبار، روباه و گرگ و کفتار و سیدحسن نصرالله، بسم الله بسم الله خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

در ادامه این تجمات، شرکت کنندگان پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را آتش زدند و برای حمایت از مردم بی دفاع غزه اعلام آمادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع گلستانی ها از جبهه مقاومت

حمایت قاطع گلستانی ها از جبهه مقاومت