مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-05سياسي

تشریح جزییات کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان


دبیرکل دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان ریزبرنامه های اجلاسیه این رویداد ملی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت اجلاسیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، با تقدیر از زحمات مسئولین برگزاری اولین کنگره شهدا  به خصوص سردار شهید حاج حسین همدانی که 11 سال پیش برگزار شد، اظهار کرد: 200 برنامه اصلی برای کنگره دوم تدارک دیده شد تا ظرف دو سال گذشته به نحو احسن دومین رویداد ملی شهدا را با حمایت مسئولان ارشد برگزار کنیم .

وی با بیان اینکه در آستانه  برگزاری این اجلاسیه هستیم که اتفاقی بزرگ برای همدان به شمار می رود افزود: صبح فردا جمعه دعای ندبه در بقعه امامزاده عبدالله(ع) با حضور مدعوین کشوری و با حضور خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امروز پنج شنبه و در شهرستان بهار و نهاوند یادواره شهدا تحت عنوان پیش اجلاسیه با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروز و با حضور سردار سلامی در یک برنامه کشوری، 20 هزار و 331 جهیزیه در سطح کشور توزیع می شود که از این تعداد روز شنبه 800 جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد با حضور مسئولین سازمان بسیج در قالب اجلاسیه کنگره شهدا توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان

تشریح جزییات کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان