مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-02اقتصادي

خبر خوش برای افرادی که هنوز دهک بندی نشده اند


مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت گفت: طبق اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران در تاریخ چهارم مهرماه افرادی که دهکشان مشخص نیست تا زمان مشخص شدن دهک خود می توانند به صورت رایگان از پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت برخوردار شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،  جمشید شایانفر مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت در برنامه صبح و گفت وگو اظهار کرد: وظیفه پوشش همگانی سلامت در حوزه بیمه بر عهده سازمان بیمه سلامت است یعنی هرکسی که هیچ بیمه ای ندارد به صورت پیش فرض مشمول بیمه سازمان بیمه سلامت می شود.

وی با بیان اینکه این افراد در گروه های مختلفی طبقه بندی می شوند افزود: یک گروه شامل روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر (حدود 20 میلیون نفر بیمه شده سازمان بیمه سلامت) و یک گروه شامل کارکنان دولت و خانواده آنها (حدود 5 میلیون نفر بیمه شده) هستند.

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ادامه داد: یک گروه هم صندوق سایر اقشار (حدود سه میلیون نفر بیمه شده سازمان بیمه سلامت) هستند که شامل مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، مددجویان بهزیستی و اعضای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه علمیه و اتباع خارجی با اقامت قانونی و دانشجویان خارجی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای افرادی که هنوز دهک بندی نشده اند

خبر خوش برای افرادی که هنوز دهک بندی نشده اند