مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-14بين الملل

پوشیدن چفیه فلسطینی در مدارس آلمان ممنوع شد


آلمان در اقدامی جانبدارانه و حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی به صورت رسمی پوشیدن چفیه فلسطینی را در مدارس ممنوع و برافراشتن پرچم ها و لوگوها و حتی پوسترهای در حمایت از فلسطین را «تهدید» قلمداد و آنها را نیز ممنوع اعلام کرد.

- آلمان در اقدامی جانبدارانه و حمایت از تجاوزات رژیم صهیونیستی به صورت رسمی پوشیدن چفیه فلسطینی را در مدارس ممنوع و برافراشتن پرچم ها و لوگوها و حتی پوسترهای در حمایت از فلسطین را تهدید قلمداد و آنها را نیز ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، مسؤولان آلمان پوشیدن چفیه فلسطینی در مدارس این کشور را به صورت رسمی ممنوع کردند.

کاترینا گانتر فونش، مسؤول آموزش آلمان در پیامی خطاب به مدارس این ایالت مدعی شد: هر رفتار نمایشی یا اظهار عقیده که می تواند تایید یا موافقت با حملات علیه اراضی اشغالی و یا حمایت از جنبش حماس فلسطین یا گروه حزب الله لبنان برداشت شود، در شرایط کنونی ممنوع است.

این مسؤول آلمانی در ادامه گفت: در کنار نمادهای مستقیم حماس یا حزب الله، این ممنوعیت شامل اظهارنظرها، رفتارها و نمادهایی می شود که مسؤولیت کیفری ندارد از جمله چفیه.

همچنین او پوسترهای فلسطین آزاد با طرح ها و نقشه هایی به رنگ پرچم فلسطین را ممنوع اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشیدن چفیه فلسطینی در مدارس آلمان ممنوع شد

پوشیدن چفیه فلسطینی در مدارس آلمان ممنوع شد