مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-04اجتماعي

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه ها اتراق و توقف نکنند


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، گفت: مردم و مسافران حاشیه رودخانه ها اتراق نکنند.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران امروز در با هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد: با تقویت جریانات شمالی و عبور امواج ناپایدار شاهد رگبار باران، کاهش دما و وزش باد در استان مازندران هستیم.

وی افزود: براساس هشدار هواشناسی، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم، شکستن درختان کهن سال، اختلال در تردد جاده ای و آسیب به محصولات کشاورزی از مخاطرات سامانه بارشی است .

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: روز پنج شنبه بارش های پاییزی را خواهیم داشت که تمرکز بارش ها به ویژه در شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه است که می تواند شدید باشد.

محمدی با اعلام اینکه مرخصی تمام مدیران را لغو کردیم، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی باید در حالت آماده باش باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردن و مسافران از تردد و اقامت و برپایی چادر در بستر رودخانه های استان پرهیز کنند، تصریح کرد: همچنین دامداران دام های خود را به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه ها اتراق و توقف نکنند

مردم و مسافران در حاشیه رودخانه ها اتراق و توقف نکنند