مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-05ورزشي

جدول مدالی روز دوازدهم بازی های آسیایی+برنامه ورزشکاران ایران در روز 13


ورزشکاران ایران در سیزدهمین روز از بازی های آسیایی در 10 رشته ورزشی به میدان می روند.

- جدول مدالی روز دوازدهم بازی های آسیایی+برنامه ورزشکاران ایران در روز 13 ورزشکاران ایران در سیزدهمین روز از بازی های آسیایی در 10 رشته ورزشی به میدان می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوازدهم بازی های آسیایی هانگژو به پایان رسید و ورزشکاران ایران دوطلا و یک نقره را به دست آوردند تا ایران با هشت مدال طلا، 17 نقره و 17 برنز و مجموع 41 مدال به رده دهم قرار گیرد.

رقابت رشته های مختلف فردا (جمعه، چهاردهم مهر) در سیزدهمین روز از بازی های آسیایی هانگژو پیگیری می شود و ورزشکاران ایران هم در 10 رشته از جمله کشتی، وزنه برداری و کاراته به رقابت با حریفان خود می پردازند.

برنامه ایران در روز سیزدهم بازی های آسیایی به شرح زیراست: کاراته یک هشتم نهایی وزن 84 + کیلوگرم کومیته مردان: سجاد گنج زاده با لائوس، شروع از ساعت 4 یک هشتم نهایی وزن منهای 61 کیلوگرم کومیته زنان: آتوسا گلشادنژاد با امارات، شروع از ساعت 10 سوارکاری رقابت انفرادی پرش: امید غریبی، مسعود مکاری نژاد و نغمه خانجانی، ساعت 4:30 قایقرانی مرحله نیمه نهایی اسلالوم زنان:رکسانا رازقیان، ساعت 5:16 تیر و کمان یک چهارم نهایی ریکرو تیمی زنان: ایران با ترکیب مبینا فلاح،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول مدالی روز دوازدهم بازی های آسیایی+برنامه ورزشکاران ایران در روز 13

جدول مدالی روز دوازدهم بازی های آسیایی+برنامه ورزشکاران ایران در روز 13