مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-01اقتصادي

بیمه سلامت استان اصفهان رتبه یک حمایت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج


مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: این اداره کل با بیش از 320 میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران خاص در استان اصفهان رتبه اول کشوری در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را در اختیار دارد.

- دکتر محمد حسین صفاری مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: صندوق حمایت از بیماران خاص از ابتدای آبان ماه 1401 شروع به کار کرد و در این 10 ماه، بیش از 75 هزار بیمار خاص در استان اصفهان از خدمات این صندوق بهره مند شده اند.

که اکثر این بیماران مبتلا به سرطان هستند.

وی گفت: با تصویب صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در مجلس یازدهم، بیمه سلامت به عنوان متولی این صندوق، نهایت تلاش خود را برای کاهش درد و رنج بیماران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری به کار گرفته است.

صفاری تصریح کرد: 107 نوع بیماری خاص و صعب العلاج تحت حمایت این صندوق می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: امسال نیز با افزایش دوهزار میلیاردی صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج،  روند حمایت از این بیماران با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اداره کل  با بیش از 320 میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران خاص در استان اصفهان رتبه اول کشوری در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت استان اصفهان رتبه یک حمایت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج

بیمه سلامت استان اصفهان رتبه یک حمایت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج