مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-22سياسي

برنامه ریزی برای به روزرسانی سند تحول آموزش و پرورش آغاز شده است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: : تدوین نظریه تعلیم و تربیت اسلامی و نظام حکمرانی تعلیم و تربیت، به روزرسانی سند تحول آموزش و پرورش و تقویت تعامل با فعالان مردمی از موضوعات مهم و قابل توجه در نظام آموزش و پرورش کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تدوین نظریه تعلیم و تربیت اسلامی و نظام حکمرانی تعلیم و تربیت، به روزرسانی سند تحول آموزش و پرورش و تقویت تعامل با فعالان مردمی از موضوعات مهم و قابل توجه در نظام آموزش و پرورش کشور است.

وی گفت: در این دوران، موقعیت بی نظیری برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت، رفع مشکلات و حل مسائل آموزش و پرورش به وجود آمده است و تعاملات خوب میان شورا و وزارت آموزش و پرورش فرصتی تاریخی را فراهم کرده است تا این موضوعات با جدیّت، دقت و سرعت بررسی و حل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مجموعه کارهای زمین مانده در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: ضرورت تحول جدید در دانشگاه فرهنگیان، توسعه حوزه تربیت، ارتقای جایگاه مدیران مدارس و موضوع کتاب های درسی از مسائل مهم است، البته برخی از کارها در اولویت است؛ حتما باید سراغ کارهای عملیاتی نتیجه بخش رفت اما اگر کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای به روزرسانی سند تحول آموزش و پرورش آغاز شده است

برنامه ریزی برای به روزرسانی سند تحول آموزش و پرورش آغاز شده است