مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-05اقتصادي

واکنش دادستانی تهران به شاکیان «تپسی»


دادستانی تهران در پی اظهار نارضایتی ها و گلایه مندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارائه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، به موضوع واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در آخرین هفته مرداد، تپسی از ورود به حوزه سرویس مدارس خبر داد شرایط و ویژگی هایی که تپسی برای سرویس مدرسه خود اعلام کرد، نشان می داد که می تواند یک خدمت کم دردسر و راحت باشد که در مقایسه با هزینه های سنگین سرویس سنتی مدرسه ها، هزینه کمتری دارد و برای خانواده ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 موارد تبلیغ شده باعث شد تقاضا برای سرویس مدرسه تپسی تا حدی افزایش پیدا کند اما در نهایت این پلتفرم از ارائه خدمت بازماند و نتوانست خدمتی را که در نظر داشت، به درستی تامین کند و به نیاز متقاضیان این سرویس به موقع پاسخ دهد.

اما علت مختل شدن سرویس مدرسه تپسی چه بود؟ چرا سرویس مدرسه تپسی مختل شد؟ تاخیر در ارائه سرویس، عدم تعیین راننده، ناهماهنگی میان مسافر و راننده و.

از جمله دلایل اعتراض کاربران تپسی بود که برای سرویس مدرسه ثبت نام کرده و هزینه آن را پرداخته بودند.

با وجود این که خانواده ها در این سرویس ثبت نام کرده، هزینه آن را واریز کرده بودند و سرویس مدرسه برایشان رزرو شده بود اما از همان روزهای ابتدایی سال تحصیلی 1402 - 1403 در دریافت سرویس دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستانی تهران به شاکیان «تپسی»

واکنش دادستانی تهران به شاکیان «تپسی»