مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-06اقتصادي

ایجاد بیش از 7000 فرصت شغلی در دو سال گذشته


صندوق کارآفرینی امید در دو سال دولت سیزدهم بیش از 2500 فقره تسهیلات پرداخت کرده و در قالب طرح های اشتغال آفرینی بیش از 7000 فرصت شغلی توسط صندوق ایجاد و تثبیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد حامی کسب و کارهای خرد و کوچک، روستایی و خانگی، نقش بسزایی در توسعه اشتغال و کارآفرینی، توانمندسازی اقتصادی، رفع بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

بر اساس اعلام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیش از 2500 فقره تسهیلات طی دو سال دولت سیزدهم پرداخت و بیش از 7000 فرصت شغلی در قالب طرح های اشتغال آفرینی ایجاد و تثبیت شده است.

رویکرد صندوق کارآفرینی امید، حمایت مالی از طرح های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور است که در کاهش بیکاری و افزایش تولید ناخالص داخلی موثر است.

این صندوق در راستای رسالت خود برای حمایت از توسعه اشتغال، بخش اعظمی از منابع را در حمایت از صاحبان طرح های اشتغالزا و کسب و کارهای بازار محور اختصاص داده و به سمت مشاغل پایدار هدایت کرده است.

در این راستا نعمت الله رضایی ـ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید - از پرداخت بیش از 2500 فقره تسهیلات طی دو سال دولت سیزدهم خبر داده و می گوید: طی این مدت بیش از 7000 فرصت شغلی در قالب طرح های اشتغال آفرینی توسط صندوق کارآفرینی امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 7000 فرصت شغلی در دو سال گذشته

ایجاد بیش از 7000 فرصت شغلی در دو سال گذشته