مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-21اقتصادي

فعالیت 50 مرکز تجاری در کشورهای هدف/ احیای شرکت های مدیریت صادرات


رییس سازمان توسعه تجارت ایران از فعالیت بیش از 20 رایزن بازرگانی و 50 مرکز تجاری در کشورهای هدف صادراتی ایران خبر داد و گفت که در برنامه اولویت دار سازمان که در حال تدوین است، - رییس سازمان توسعه تجارت ایران از فعالیت بیش از 20 رایزن بازرگانی و 50 مرکز تجاری در کشورهای هدف صادراتی ایران خبر داد و گفت که در برنامه اولویت دار سازمان که در حال تدوین است، برای ایجاد نمایندگی های سازمان توسعه تجارت در کشورهای هدف، افزایش تعداد رایزن ها و احیای شرکت های مدیریت صادرات در کشورهای هدف برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی ضیغمی در مراسم روز ملی صادرات اظهار کرد: پارسال بیش از 53 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی انجام شد و رکورد صادرات غیرنفتی در سال های گذشته شکسته شد و می توان گفت در حال نزدیک شدن به این هدف هستیم که بتوانیم با صادرات غیرنفتی مخارج کشور را پرداخت کنیم، نزدیک شویم.

همچنین به گفته وی در شش ماهه امسال با وجود افت ببش از 30 درصدی در ترازهای شاخص های انرژی، پتروشیمی و معدنی، صادرات کشور به لحاظ وزنی 29 درصد افزایش و به لحاظ ارزشی 2.

5 درصد کاهش داشته است.

همچنین در این مدت در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی رشد صادرات داشتیم، اما در حوزه پتروشیمی به دلیل کاهش ارزش شاهد کاهش صادرات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 مرکز تجاری در کشورهای هدف/ احیای شرکت های مدیریت صادرات

فعالیت 50 مرکز تجاری در کشورهای هدف/ احیای شرکت های مدیریت صادرات