مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-09سياسي

همایش استانی یاوران وقف در گیلان برگزار شد


همایش استانی یاوران وقف با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و با حضور حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری گیلان امروز در شبستان حرم فاطمه اخری(ع) رشت برگزار شد.

- ایسنا/گیلان همایش استانی یاوران وقف با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و با حضور حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری گیلان امروز در شبستان حرم فاطمه اخری(ع) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده امروز در همایش استانی یاوران وقف استان که با حضور حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری گیلان در شبستان حرم فاطمه اخری(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به طوفان الاقصی اظهار کرد: هر روز اثرگذاری خون حاج قاسم در دنیا بیشتر می شود، امروز در آغاز استقرار نظم نوین جهانی هستیم که در این نظم کشورها به دو بخش مستقل و مستکبر تقسیم می شوند.

وی با بیان اینکه نظم نوین جهانی از مؤلفه های مهم اقتدار است، افزود: نظم، وحدت، انسجام دینی و قرآنی در بین جهان اسلام از ویژگی های این نظم نوین جهانی است.

اخبار خوش پیروزی جبهه مقاومت نوید یک پیروزی بزرگ و عظیم را می دهد.

علیزاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انزوای آمریکا، انتقال قدرت به آسیا، گسترش ایدئولوژی مقاومت و توسعه میدان هایمان، گفت: مشکلات سیاسی، اقتصادی و فقر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش استانی یاوران وقف در گیلان برگزار شد

همایش استانی یاوران وقف در گیلان برگزار شد