مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-20فرهنگي

اعلام برنامه های روز دوم جشنواره فیلم کوتاه تهران


برنامه های دومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد روز جمعه 28 مهرماه و در دومین روز اکران فیلم های کوتاه راه یافته به بخش های مختلف، در سالن های پردیس سینمایی ملت ، میزبان علاقه مندان سینمای کوتاه خواهد بود.

* برنامه نمایش فیلم های داستانی مسابقه سینمای ایران سالن شماره یک و دو در روز دوم جشنواره هم به اکران فیلم های داستانی راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران اختصاص داده شده اند.

در سانس اول و از ساعت 14 تا 15:30 فیلم های بازسازی به کارگردانی علی توکلی، آپولو به کارگردانی فرزاد رنجبر، افسانه کوه ننوک به کارگردانی محمدرضا مرادی، پیله به کارگردای مونا فرخنده و صوراحیل به کارگردانی اسماعیل عظیمی در سالن شماره یک روی پرده می رود.

در سانس دوم سالن شماره یک از ساعت 16 تا 17:30 فیلم های کوتاه تاکسیدرمیست ساخته بهزاد علوی و سوسن سلامت، شریف ساخته محمد علیزاده فرد، زمرد ساخته مجتبی اسماعیل زاده بلوچ، مدیر مدرسه ساخته میکاییل دیانی و خیال آبی ساخته الناز قنبری روی پرده خواهد رفت.

اکران فیلم های داستانی بخش مسابقه ملی در سانس سوم سالن شماره یک، از ساعت 18:30 تا 20 با اکران شیهه دور به کارگردانی صمد قربان زاده، زاک به کارگردانی علی خسروی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های روز دوم جشنواره فیلم کوتاه تهران

اعلام برنامه های روز دوم جشنواره فیلم کوتاه تهران