مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11اقتصادي

اختتامیه دومین «رویداد ملی 3 گام» با حضور معاون صنایع دستی برگزار شد


اختتامیه دومین «رویداد ملی 3 گام» با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در  اختتامیه رویداد ملی سه گام  که با حضور جمعی از فعالان حوزه صنایع دستی، استادکاران و هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد، بر تداوم برگزاری چنین برنامه هایی با هدف حمایت از حوزه صنایع دستی تاکید شد.

مریم جلالی معاون صنایع دستی کشور در این نشست با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ارتقای صنایع دستی، از رویداد ملی سه گام به عنوان یک برنامه منظم و متعالی برای ارتقای حوزه صنایع دستی نام برد.

وی افزود: رویداد ملی سه گام با موفقیت تا کنون برگزار شده و یکی از برنامه های حمایتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هنرمندان و استادکاران است.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با قدردانی از تلاش های دولت سیزدهم برای حمایت از حوزه صنایع دستی افزود: خوشبختانه با حضور آقای ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی شاهد تقویت حمایت از هنرمندان صنایع دستی و اجرای برنامه های مهم حمایتی در این حوزه هستیم.

محمد حسین عسکرپور مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این نشست گفت: هدف دومین رویداد ملی سه گام ایجاد شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دومین «رویداد ملی 3 گام» با حضور معاون صنایع دستی برگزار شد

اختتامیه دومین «رویداد ملی 3 گام» با حضور معاون صنایع دستی برگزار شد