مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:112023-09-27اقتصادي

چهره ای نامناسب و مملو از زباله در پرترددترین گذرگاه مرزی کشور


این تصاویر همچنین نشان می دهند که سهم اداره کل گمرک دوغارون در دپوی نخاله های عمرانی بیشتر است و آن هم مربوط به تخریب ها و عملیات های عمرانی صورت گرفته در گمرک است.

این مقام مسئول تصریح می کند: بر اساس برآوردها، حدود 6 میلیارد تومان هزینه جمع آوری پسماندها و زباله هاست که دستگاه و نهادهای اقتصادی مستقر در مرز دوغارون می توانند با همکاری یکدیگر نسبت به آن اقدام کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تایباد عنوان می کند: این مقوله بسیار مهم، بارها در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان و کمیته هماهنگی مرز دوغارون مطرح شده و انتظار می رود مسئولان مربوطه در برابر آن اهتمام ویژه داشته باشند.

  اربابی بیان می کند: سازمان حفاظت محیط زیست، نهاد ناظر عالی است و وظیفه ای برای جمع آوری پسماندها ندارد؛ اما با برگزاری پویش های مختلف، جهت پاکسازی طبیعت با همکاری و همیاری قشرهای مردمی اقدام کرده است.

وی ابراز می کند: شهرداری باید زباله های اصناف و رستوران های مرز را تحویل گرفته و جمع آوری کند تا به جای تخلیه در طبیعت و پیرامون محوطه گمرک، در زباله گاه تایباد تخلیه شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تایباد خاطرنشان می کند: همچنین در محوطه گمرک و پایانه مرزی دوغارون، تعداد سطل های مکانیزه فلزی کم است و با توجه به اینکه این فضا مورد تردد مسافران قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ای نامناسب و مملو از زباله در پرترددترین گذرگاه مرزی کشور

چهره ای نامناسب و مملو از زباله در پرترددترین گذرگاه مرزی کشور