مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-08ورزشي

افتخارآفرینی ورزشکاران استان در اذهان مردم ورزش دوست آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی موفقیت ورزشکاران استان اعزامی به مسابقات بازی های آسیایی 2022 را تبریک گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی موفقیت ورزشکاران استان اعزامی به مسابقات بازی های آسیایی 2022 را تبریک گفت.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: درخشش افتخارآمیز ورزشکاران استان آذربایجان شرقی در بازی های آسیایی 2022 را به مردم قهرمان پرور و ورزش دوست استان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این موفقیت ارزشمند جلوه ای از اراده مستحکم جوانان این دیار برای فتح قله های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین جهانی است.

افتخارآفرینی ورزشکاران استان در این مسابقات در اذهان مردم قدرشناس و ورزش دوست آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند و الگویی از خواستن و توانستن برای نوجوانان و جوانان ما خواهد بود.

بار دیگر این موفقیت را به تک تک ورزشکاران حاضر در مسابقات آسیایی به ویژه مدال آوران عزیزمان و مربیان و مسئولان کاروان ورزشی استان تبریک عرض می کنم و توفیق روزافزون آن ها را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در جریان بازی های آسیایی 2022، امیررضا پورآقابالا مدال طلا در رشته شطرنج و فرزاد باهر ارسباران مدال برنز در رشته شمشیربازی را کسب کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی ورزشکاران استان در اذهان مردم ورزش دوست آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند

افتخارآفرینی ورزشکاران استان در اذهان مردم ورزش دوست آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند