مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-12سياسي

رییس جمهور وارد شیراز شد


دقایقی پیش رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت از فردودگاه شهید دستغیب وارد شیراز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز بیستم مهرماه همزمان با روز بزرگداشت حافظ شیرازی، آیت الله ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران به همراه اعضای هیات دولت در سفری دو روزه وارد شیراز شدند.

آیت الله رییسی در ابتدای این سفر آزادراه شیراز اصفهان به طول 212 کیلومتر به عنوان بزرگ ترین آزادراه کشور را افتتاح خواهد کرد و سپس خط دوم انتقال اب از سد درودزن به شیراز را به بهره برداری خواهد رساند.

رییس جمهور ساعت 15 و 30 در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با مردم استان فارس دیدار و گفتگو خواهد کرد و امشب نیز در مراسم گرامیداشت یادروز حافظ سخنرانی خواهد داشت.

وی فردا به شهرستان رستم سفر خواهد کرد و ضمن دیدار و گفتگو با مردم پروژه های بیمارستانی را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

وزرا و معاونین رییس جمهور نیز طی این سفر دو روزه به شهرستان های مختلف سفر خواهند کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مصوبات دور اول سفر، به بررسی مسائل و مشکلات مردم خواهند پرداخت.

گفتنی است حضور رییس جمهور در شورای اداری استان و برگزاری نشست خبری با اهالی رسانه و تبیین دستاوردهای سفر در روز جمعه 21 مهرماه، پایان بخش این سفر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وارد شیراز شد

رییس جمهور وارد شیراز شد