مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-04سياسي

افتتاح 4 مدرسه خیّرساز در استان همدان


مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اعلام کرد: امروز -چهارشنبه 12 مهر- مدرسه آیت الله انواری ملایر افتتاح و برای بهره برداری به آموزش و پرورش تحویل می شود.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان اعلام کرد: امروز -چهارشنبه 12 مهر- مدرسه آیت الله انواری ملایر افتتاح و برای بهره برداری به آموزش و پرورش تحویل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان، علی نظری موفق در این رابطه افزود: در این افتتاحیه، دکتر محمد انواری، خیّر نیک اندیش این مدرسه 23 کلاسه به همراه جمعی از مسئولان حضور دارند.

وی با بیان اینکه دکتر انواری، خیّری است که علاوه بر مشارکت در ساخت مدرسه ای در ملایر، در احداث یک مدرسه در همدان هم مشارکت داشته است، اظهار کرد: در مجموع این خیر نیک اندیش مبلغ 170 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز این دو مدرسه اهداء کرده است.

نظری موفق افزود: مدرسه دیگری که دکتر انواری در ساخت آن مشارکت داشته است را در روز پنجشنبه با حضور معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی کشور به همراه رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و استاندار همدان به همراه دو مدرسه دیگر افتتاح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 مدرسه خیّرساز در استان همدان

افتتاح 4 مدرسه خیّرساز در استان همدان