مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-02سياسي

تبدیل مجازات 52 اعدامی به حبس


معاون قضایی قوه قضاییه، جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، معاون قضایی قوه قضاییه، جزییات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) را اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه درباره جزییات عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیرو های مسلح و تعزیرات حکومتی از سوی مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) بیان کرد: در این مرحله 2 هزارو 284 نفر که پرونده آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده بود، شرایط استحقاق عفو را داشتند اسامی آنان پس از تایید و ارسال ریاست قوه قضاییه به محضر مقام معظم رهبری، مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

وی افزود: از مجموع 2 هزارو 284 نفر مشمول عفو و تخفیف مجازات در این مرحله هزار و 17 نفر منتهی به آزادی و مختومه شدن پرونده آنان و هزارو 267 نفر باقیمانده مشمول تخفیف مجازات شدند.

معاون قضایی قوه قضاییه ادامه داد: از مجموع افرادی که در این نوبت مشمول عفو شده اند، 2 هزار و 4 نفر پرونده آنان مربوط به دادگستری ها و محاکم عمومی و انقلاب، 247 نفر مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و 33 پرونده دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مجازات 52 اعدامی به حبس

تبدیل مجازات 52 اعدامی به حبس