مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-14سياسي

رستمی: اعطای مدرک دکتری به شیخ زکزاکی نشان دهنده کار مجاهدانه ایشان است


رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اعطای مدرک دکتری به استاد عزیز شیخ زکزاکی را نشان دهنده مسیر درست و کار مجاهدانه و عالمانه ایشان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مصطفی رستمی رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم اعطای دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شیخ زکزاکی با تشکر از بانیان این اقدام ارزشمند، گفت: قطعا اعطای مدرک دکتری به استاد عزیز شیخ زکزاکی بیش از اینکه به قدر ایشان بیفزاید نشان دهنده مسیر درست و کار مجاهدانه و عالمانه ایشان است.

وی افزود: در دنیایی که جایزه صلح و حقوق بشر آلوده به زشت ترین کودک کشی ها، ظلم ها و جنایات علیه بشریت است قطعا اعطای جایزه نوبل به شرکا و اذناب جنایتکاران دامن صلح را آلوده نمی کند و حرکت شیخ عزیز مبتنی بر قرآن است و قطعا به وعده های قرآنی منجر می شود که قرآن وعده داده است باطل نابود میشود و حق ماندگار است.

رستمی ادامه داد: حرکت شیخ که همراه با مجاهدت و صبر است هم دفاع از مرزهای اسلام و هم ارتباط با سایر بخش ها بوده که با دستانی خالی اما با باوری ثروتمند در آفریقا آغاز کرده اند و قطعا شایسته بالاترین مدارک علمی هستند، ما که امکانات فراوانی برای بیان حق داریم باید از ایشان الگوبرداری کنیم که با دست خالی این کار را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: اعطای مدرک دکتری به شیخ زکزاکی نشان دهنده کار مجاهدانه ایشان است

رستمی: اعطای مدرک دکتری به شیخ زکزاکی نشان دهنده کار مجاهدانه ایشان است