مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-04اقتصادي

کشف حدود 2900 میلیارد تومان احتکار در استان قزوین طی 6 ماه ابتدایی سال جاری


فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: پلیس امنیت اقتصادی یک پلیس نوپا در سراسر کشور است که امسال در استان قزوین توانسته 456 فقره قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 78 میلیارد تومان را کشف و ضبط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهرماه با شعار شهروند قانون مدار و پلیس خدمت گذار گرامی داشته خواهد شد.

وی افزود: در جوامع توسعه یافته بخش زیادی از پیشرفت آن هت برآمده از همیاری جامعه و نهادهای اجتماعی با قانون است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه قانون گریزی پیامدهای بسیاری برای جامعه دارد، افزود: نیروی انتظامی استان قزوین 51 شهید را در مسیر برقراری امنیت و مقابله با اشرار مسلح تقدیم انقلاب و کشور است و امروز نیز با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و وظیفه ای که نسبت به مردم دارد تمام توان خود را جهت برقراری عدالت، تامین امنیت و آرامش و آسایش به کار گرفته و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

سردار ابراهیمی از اجرای 40 برنامه منصوب و 150 پروژه در هفته نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا، تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 2900 میلیارد تومان احتکار در استان قزوین طی 6 ماه ابتدایی سال جاری

کشف حدود 2900 میلیارد تومان احتکار در استان قزوین طی 6 ماه ابتدایی سال جاری