مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-08فرهنگي

شعرهایی که حاصل 17 سال فلافل خوردن است!


مصطفی غضنفری (موصو) در مراسم رونمایی از مجموعه شعرهایش گفت: کتاب «موصو، فلافل و خاورمیانه» حاصل 17 سال فلافل خوردن است که حتی یک شب نیز از آن کوتاه نیامدم.

- مصطفی غضنفری (موصو) در مراسم رونمایی از مجموعه شعرهایش گفت: کتاب موصو، فلافل و خاورمیانه حاصل 17 سال فلافل خوردن است که حتی یک شب نیز از آن کوتاه نیامدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از مجموعه شعرهای موصو و مرزها ، موصو، فلافل و خاورمیانه و موصو و کافه های جهان در نشر عبارت برگزار شد.

جمیله جلیل زاده در این مراسم با تبریک به شاعر برای چاپ سه کتاب در سال 1401 گفت: امروزه نقد شعر خیلی سخت و گفتن درباره شعر نیز دشوار است.

شعر و کلاً ادبیات پلی است که انسان ها را به یکدیگر پیوند می دهد و هنر شاعری می تواند انسان ها را در هر کجا باشند به همدیگر نزدیک کند.

نویسنده کتاب های پیشانی ام پر شده از گنجشک و من وقت ندارد بمیرد بیان کرد: در عنوان هر سه کتابِ مصطفی غضنفری، از موتیف یا نام مستعار شاعر به خوبی استفاده شده است.

شعرهای این شاعر مرا به طنزنوشته های دهخدا برد و در برخی قسمت ها حتی به طنز آمیخته است، و آقای غضنفری از تکنیک موتیف استفاده کرده؛ برای مثال از کلیدواژه فلافل زیاد استفاده کرده است که مثل نخی کشیده شده و خواننده را با خود می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرهایی که حاصل 17 سال فلافل خوردن است!

شعرهایی که حاصل 17 سال فلافل خوردن است!