مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-01سياسي

چالش های اربعین در دو سوی مرز از زبان معاون وزیر کشور


یکی از مهم ترین چالش های ما، عدم هماهنگی و عملیات مشترک بین ما و عزیزان عراقی بود؛ چالش ما در این زمینه با طرف عراقی در حوزه سرزمینی عراق، - عبور از مرزهای عراق بود؛ درست مثل قیفی که سر آن به سمت ما بود و ته آن به سمت مرزهای عراق و عبور از مرزهای ما با جمعیت زیاد نسبتا با سهولت انجام می شد، اما وقتی به مرزهای عراق می رسید، زائران به شدت در فشار و تنگنا قرار می گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت کشور، سید مجید میراحمدی رییس ستاد اربعین و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار کرد: اربعین امسال با رضایتمندی آحاد زائران برگزار شد.

همچنان معتقدیم که در این زمینه می توانیم پیشرفت های بیشتری داشته باشیم و اقدامات افزون تری با هدف امنیت، راحتی و سهولت بیشتر زائران انجام دهیم.

امام فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است؛ بنابراین رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری اربعین، رضایت رسول الله و ائمه علیهم السلام هم است و این مدالی بر سینه همه خادمان اباعبدالله الحسین (ع) است.

رییس ستاد اربعین درباره تقدیر اخیر ریاست جمهوری از وزارت کشور در برگزاری حماسه با شکوه اربعین گفت: اعلام تقدیر و تشکر ریاست محترم جمهور از وزیر محترم کشور و دست اندرکاران اربعین و همه این اعلام رضایتمندی ها و تقدیرها، بار سنگینی بر دوش یکایک مسئولان ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اربعین در دو سوی مرز از زبان معاون وزیر کشور

چالش های اربعین در دو سوی مرز از زبان معاون وزیر کشور