مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-19سياسي

ادامه ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های زنجان


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان به صورت اینترنتی از روز گذشته آغاز شده است و تا پایان روز جمعه پنجم آبان ماه 1402 ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار دفترچه آزمون استخدامی شهرداری های زنجان در سایت جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: پس از تلاش 6ماهه و با پیگیری های مدیریت استانی به ویژه استاندار و دفتر امور شهری استانداری، بحث جذب نیرو در شهرداری های استان زنجان به نتیجه رسید.

  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تصریح کرد: در همین راستا به منظور تأمین بخشی از نیروهای انسانی موردنیاز شهرداری های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و عملی(برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می شود.

  وی اضافه کرد: به متقاضیان توصیه می شود در مدت زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

  خلجی با بیان اینکه 94 نفر در آزمون شهرداری های استان جذب می شوند، ادامه داد: شرایط سنی و رشته های مورد نیاز در سایت جهاد دانشگاهی درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های زنجان

ادامه ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های زنجان