مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-08سياسي

آرامگاه خواجه اهل راز مهیای یادروز حافظ می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از آماده سازی آرامگاه حافظ برای برگزاری یاد روز این شاعر نامدار خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از آماده سازی آرامگاه حافظ برای برگزاری یاد روز این شاعر نامدار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سیدمؤید محسن نژاد امروز، 16 مهرماه بیان کرد: مجموعه فرهنگی، تاریخی آرامگاه حافظ به دلیل جایگاه و اهمیتی که در ابعاد ملی و بین المللی به لحاظ حضور مقامات رسمی و گردشگران داخلی و خارجی دارد به طور دائم موردتوجه مسئولان ذی ربط بوده و آمادگی میزبانی ازاین گونه برنامه ها را دارد اما فرصت پیش آمده برای برگزاری مراسم یاد روز حافظ نیز این امکان را می دهد تا برخی از نواقص برطرف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: ساماندهی تأسیسات برقی، رنگ آمیزی حوض ها و بخشی های مختلف، ساماندهی سیستم صوتی،، نورپردازی، جوشکاری و افزایش سطل های زباله، طراحی فضای سبز و پاک سازی کامل محوطه پیرامونی این مکان به عنوان بخشی از اقداماتی است که برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامگاه خواجه اهل راز مهیای یادروز حافظ می شود

آرامگاه خواجه اهل راز مهیای یادروز حافظ می شود