مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-19اقتصادي

3 پیشنهاد برای موفقیت طرح واگذاری و یکپارچه سازی زمین های کشاورزی


موفقیت بیشتر دولت در طرح واگذاری و یکپارچه سازی زمین های کشاورزی الزاماتی هم نیاز دارد، ازجمله اینکه برای ارث وراث، باید قانونی وضع شود که زمین ها را خُرد نکنند و مشوق های نقدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکپارچه سازی و جلوگیری از خُرد شدن زمین های زراعی و واگذاری منابع طبیعی برای انجام کار کشاورزی طرح هایی هستند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود و برکاتی برای بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور داشته است.

اخیراً سازمان امور اراضی کشور قانون رفع تداخلات زمین های کشاورزان را هم دنبال می کند و سند برای آنها صادر می کند در واقع کشاورزانی که سال ها روی زمین کار می کردند، امروز حس می کنند که این زمین ها مال خودشان است و حس مالکیت دارند، سازمان امور اراضی کشور پیگیری می کند که برای این زمین ها در صورت امکان سند یکپارچه صادر شود و ضمن تجمیع آنها از خرد شدن اراضی جلوگیری کند.

نتیجه این اقدامات افزایش تولید، بهره وری، ارتقای درآمد کشاورزان، اجرای مکانیزاسیون کشاورزی و روش های نوین آبیاری و کاهش فشار بر منابع کشور است.

* طرح رفع تداخلات ارضی پلاک 21 موسوم به سعدآباد شهرستان پیشوا روز چهارشنبه 26 مهر جمعی از اصحا ب رسانه برای بازدید از این نمونه طرح ها، به منطقه ورامین که در واقع یکی از قطب های کشاورزی کشور و من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پیشنهاد برای موفقیت طرح واگذاری و یکپارچه سازی زمین های کشاورزی

3 پیشنهاد برای موفقیت طرح واگذاری و یکپارچه سازی زمین های کشاورزی