مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-08اقتصادي

حمایت دادگستری آذربایجان غربی از خانواده زندانیان نیازمند


طی جلسه مشترک ستاددیه و انجمن حمایت از زندانیان آذربایجان غربی بن خرید کالا به هزار خانواده زندانیان نیازمند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه جلسه مشترک ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان بعد از ظهر روز یکشنبه 16 مهر ماه در سالن جلسات کانون اصلاح و تربیت ارومیه با حضور رییس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان مرکز استان و اعضای ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان استان برگزار شد.

در حاشیه این جلسه مشترک آیین اهداء 1000 بن خرید کالای یک میلیون تومانی که از سوی یکی از خیرین استان با هماهنگی دادگستری استان برای خانواده های زندانیان نیازمند تهیه گردیده بود با حضور دکتر عتباتی و دیگر مسولین حاضر به خانواده زندانیان تقدیم گردید.

ناصر عتباتی در این جلسه با تقدیر از این اقدام خداپسندانه، این کار نیک را نشان از توجه ویژه این خیر بزرگوار به مقوله زندان و زندانی و آسیب هایی که آنها را تهدید می کند دانست و گفت: خانواده زندانیان جزء اقشار آسیب پذیری هستند که یکی از اعضای آن که اغلب سرپرست و نان آور است به دلیل ارتکاب بزه در یک روند قانونی وارد زندان شده است.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: اخلاق، انسانیت، دین، شرع و سابقه تاریخی و تمدنی ما، نظام حقوقی ما را متفاوت تر از سایر نظام های حقوقی دنیا کرده چرا که زندانبانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دادگستری آذربایجان غربی از خانواده زندانیان نیازمند

حمایت دادگستری آذربایجان غربی از خانواده زندانیان نیازمند