مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-30حوادث

شناسایی داروخانه مجازی با دارو هایی که چند سال قبل فاسد شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو های غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از 30 هزار قلم انواع دارو کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ داوود معظمی گودرزی گفت در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 80 هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می کرد مشاهده شد.

این مقام انتظامی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند رد پای مجرم را در فضای مجازی به دست بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی متهم پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب از وی کشف شد.

رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه دارو های کشف شده به هیچ عنوان قابلیت استفاده نداشتند بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی داروخانه مجازی با دارو هایی که چند سال قبل فاسد شده اند

شناسایی داروخانه مجازی با دارو هایی که چند سال قبل فاسد شده اند