مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-15اقتصادي

طرح هادی در هزار و 290 روستای مازندران تهیه شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، از تهیه طرح هادی برای هزار و 290 روستای بالای 20 خانوار این استان تاکنون خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، از تهیه طرح هادی برای هزار و 290 روستای بالای 20 خانوار این استان تاکنون خبر داد.

علی اصغر آسمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در آمل گفت: براساس آخرین سرشماری کشور سه هزار و 671 روستا در مازندران وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 465 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند و براساس قانون مشمول تهیه و اجرای طرح هادی می شوند.

وی افزود: در روستاهای واجد شرایط که هزار و 290 روستای بالای 20 خانوار بوده و طرح هادی تهیه وعملیات عمرانی شامل تعریض، زیرسازی، آسفالت، اجرای جوی و جدول در یک یا دو فاز نیز اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران همچنین با بیان اینکه برای سال مالی جدید، طرح هادی در 700 روستای استان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: اعتبارهای سال مالی 1402 در آستانه جذب و ابلاغ به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران است و پس از آن این اداره کل با انتخاب پیمانکاران مربوطه، اجرای طرح های هادی در روستاهای پیش بینی شده را اجرا خواهد کرد.

آسمانی مقدم یادآورشد: در یک سال گذشته حدود 450 کیلومتر مسیرهای داخل بافت روستایی مازندران آسفالت انجام شد که در مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی در هزار و 290 روستای مازندران تهیه شد

طرح هادی در هزار و 290 روستای مازندران تهیه شد