مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-27سياسي

ضرورت مشارکت فرهنگستان در تدوین اسناد سیاستی حوزه هنر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در فرهنگستان هنر؛ ضمن بازدید از این فرهنگستان، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در فرهنگستان هنر؛ ضمن بازدید از این فرهنگستان، با شاه حسینی رییس فرهنگستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در فرهنگستان هنر؛ ضمن بازدید از این فرهنگستان، با شاه حسینی رییس فرهنگستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه شاه حسینی رییس فرهنگستان هنر به ارائه نکاتی درباره مسائل جاری فرهنگستان هنر و برنامه های پیش رو مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این دیدار با تاکید بر استفاده فرهنگستان هنر از ظرفیت های مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در حوزه هنر گفت: فرهنگستان هنر باید حکمرانی پژوهشی داشته باشد، و در جایگاه حکمرانی کشور به ظرفیت های علمی اساتید دانشگاه و پژوهشگران از ناحیه حاکمیت توجه کافی داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از ورود به تصدی گری توسط نهاد های حکمرانی تصریح کرد: مجموعه های سیاست گذار باید تصدی گری کنند و البته این موضوع درخصوص دبیرخانه شورای عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت فرهنگستان در تدوین اسناد سیاستی حوزه هنر

ضرورت مشارکت فرهنگستان در تدوین اسناد سیاستی حوزه هنر