مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-09سياسي

روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه روحانیت باید در فضای خودمانی تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند، گفت: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه روحانیت باید در فضای خودمانی تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند، گفت: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فارس، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 17 مهرماه در نشست صمیمانه با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس گفت: نگاه اساسی در انقلاب این بود که روحانیت نقش آفرینی در مسائل کشور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به میهمانان این نشست بیان کرد: اگر وظیفه ذاتی که به عنوان نهاد نمایندگی در دانشگاه ها دارید خوب انجام شود در جهات دیگر هم موفق تر خواهید بود و برای این کار نیاز است که روحانیت در یک فضای خودمانی تر با بدنه دانشگاهی ارتباط برقرار کند.

وی، محیط دانشگاه را همچون یک رودخانه در حال حرکت دانست و تصریح کرد: نقش روحانیت این است که بین بدنه مردم و دانشجویان با مدیران ارتباط برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند

روحانیت میان مردم و مسئولان ارتباط برقرار کند