مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-26اقتصادي

بازسازی و تعمیر 42 دستگاه مبدل حرارتی در پالایشگاه لاوان


معاون اداره نگهداری و تعمیرات پالایشگاه نفت لاوان از کشف بازسازی و تعمیر 42 دستگاه مبدل حرارتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غنودی معاون اداره نگهداری و تعمیرات پالایشگاه نفت لاوان امروز از ساخت بازسازی و تعمیر 42 دستگاه مبدل حرارتی در شش ماهه اول سال 1402 در کارگاه مرکزی اداره نگهداری و تعمیرات پالایشگاه لاوان خبر داد.

وی، این اقدام در راستای پیش بینی و آماده سازی مبدلهای حرارتی واحدهای پالایشی دانست و گفت: جهت استفاده در تعمیرات های اساسی پیش رو این فعالیت ها صورت می پذیرد.

معاون اداره نگهداری و تعمیرات با اشاره به ساخت و احیای تیوب شیت و بافل جهت استفاده در 34 مبدل حرارتی و کولرهای آبی، تصریح کرد: ساخت و نوسازی هدر باکسهای 5 دستگاه فن های هوایی و همچنین ساخت نازل و فلنج پوسته 3 مجموعه مبدلهای حرارتی از مهم ترین فعالیتهای صورت گرفته بشمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات صرفه جویی ارزی معادل 300 هزار یورو در بر داشته است، خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است تحقق این مهم در سایه همکاری تنگاتنگ مدیریت بازرگانی، اداره بازرسی فنی، تعمیرات نوسازی و کارگاه تراشکاری صورت پذیرفته است.

غنودی، عدم وابستگی به تامین قطعات مبدلها از خارج از کشور، کاهش زمان خرید و یا تامین قطعات مبدلها از منابع بیرونی، صرفه جویی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و تعمیر 42 دستگاه مبدل حرارتی در پالایشگاه لاوان

بازسازی و تعمیر 42 دستگاه مبدل حرارتی در پالایشگاه لاوان