مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-07سياسي

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان قم برگزار شد


صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه های هفته فراجا در قم همزمان با سیزدهم مهرماه با تجدید بیعت با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی در بیت امام خمینی(ره)، اهدای خون توسط نیروهای انتظامی و غبارروبی مزار مطهر شهدا آغاز شد.

نیروهای انتظامی چهاردهم مهرماه در مراسم قرائت دعای ندبه در مسجد مقدس جمکران و نماز عبادی سیاسی جمعه حضور یافتند.

صبح امروز پانزدهم مهرماه نیز صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم برگزار و در این مراسم از فرماندهان شاخص بازنشسته فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم سید محمد آقامیری استاندار قم با تاکید بر نقش مهم پلیس در تامین امنیت اظهار کرد: ما برای پیشرفت در هر عرصه ای به تامین امنیت نیاز داریم.

رونمایی از دستگاه ساخت پلاک خودرو، برگزاری گردهمایی یگان های حفاظت سازمان ها و دستگاه های اجرایی، دیدار فرمانده فراجا با مراجع تقلید، همایش سراسری دو استقامت حافظان حریم ولایت و امنیت، تقدیر از نمونه های ترافیکی، برگزاری رالی خانوادگی و افتتاح کلانتری 16 قم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان قم برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان قم برگزار شد