مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-07اقتصادي

راه اندازی 10 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در قزوین


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری 10 کیلومتر اجرای خط انتقال و یک هزار و 158 مترمکعب ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی شهرستان قزوین صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داراب بیرنوندی اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری 7300 متر توسعه و اصلاح شبکه، 10 کیلومتر اجرای خط انتقال و یک هزار و 158 مترمکعب ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی شهرستان قزوین صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: تولید و توزیع 28 میلیون مترمکعب آب آشامیدنی، حفر چهار حلقه چاه و تجهیز 6 حلقه چاه تأمین آب و نیز رفع سه هزار فقره حوادث مربوطه به خط انتقال، شبکه و انشعاب از دیگر فعالیت های صورت گرفته در سال جاری بوده است.

وی در خصوص انشعاب های غیرمجاز نیز یادآور شد: از ابتدای سال 1402 تاکنون، تعداد 265 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده که از این تعداد 131 مورد پس از اخذ جرائم قانونی به انشعاب دائم تبدیل و مابقی نیز در حال طی کردن مراحل اداری و قانونی مربوطه است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، حوزه مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین خدمات خود را در 7 شهر و 220 روستا به حدود 273 هزار مشترک شهری و روستایی ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 10 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در قزوین

راه اندازی 10 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در قزوین