مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-02اقتصادي

سرویس مدرسه اینترنتی، دست خانواده ها را در پوست گردو گذاشت!


در روزهای اخیر گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک سکوی تاکسی اینترنتی که شهریور اعلام کرده بود اقدام به عرضه خدمات سرویس مدرسه خواهد کرد، - سرویس مدرسه اینترنتی، دست خانواده ها را در پوست گردو گذاشت! در روزهای اخیر گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک سکوی تاکسی اینترنتی که شهریور اعلام کرده بود اقدام به عرضه خدمات سرویس مدرسه خواهد کرد، با وجود دریافت وجه، به دلیل کمبود راننده نتوانسته این خدمات را ارائه دهد، بنابراین متقاضیان این سرویس با سردرگمی و بلاتکلیفی مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال جاری یکی از پلتفرم های تاکسی های اینترنتی اقدام به راه اندازی سرویس مدرسه در استان تهران کرده است.

قیمت به صرفه و تا 30 درصد پایین تر نسبت به سرویس سنتی مدارس، تأمین امنیت هوشمند سفر دانش آموزان با اختصاص راننده ثابت و تأییدشده، تضمین بازگشت هزینه برای تعطیلات غیرتقویمی، پایش هوشمند سفر توسط تیم امنیت تپسی و امکان ردیابی برای والدین ازجمله مزایایی هستند که این شرکت برای خدمات خود اعلام کرده بود.

اما در روزهای اخیر گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد متقاضیان این سرویس به دلیل کمبود راننده، با مشکل مواجه شده اند و در این شرایط نه تنها به سرویس وعده شده دسترسی ندارند، بلکه فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس مدرسه اینترنتی، دست خانواده ها را در پوست گردو گذاشت!

سرویس مدرسه اینترنتی، دست خانواده ها را در پوست گردو گذاشت!