مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:362023-10-10سياسي

اجرای دقیق قانون نشانه عدالت است


باید تلاش کنیم در فهمیدن قانون و اجرای دقیق قانون و اگر هم احتمال می دهیم قانون از عدالت فاصله گرفته به مسئول اصلاح قانون گزارش دهیم نه اینکه به سلیقه خودمان عمل کنیم.

- جلسه انس و همدلی قوای نظامی انتظامی استان فارس با حضور آیت الله دژکام برگزار شد.

امام جمعه شیراز گفت: برای یادواره شهدا یک پیشنهاد دادم که 15 هزار شهید داریم و 15 هزار ختم قرآن بگذاریم و روز بزرگداشت شهدا این 15 هزار ختم قرآن را به شهدا تقدیم کنیم و برنامه های خود را از اینجا آغاز کنیم.

وی افزود: این ویژگی شهدای ما است که با قرآن کریم ارتباط داشتند و شهید فی سبیل الله هستند و برای قرآن، اسلام و مکتب اسلام ناب شهید شدند و از این جهت ما باید بیشتر به قرآن کریم توجه داشته باشیم.

آیت الله دژکام تصریح کرد: نسخه ای که خدا برای ما پیچیده تا همه مشکلات دنیا و آخرت خود را حل کنیم را گاهی درگیر برخی مراسم می شویم و از آن غفلت می کنیم در حالیکه مراسم ما باید در راستای قرآن کریم باشد.

امام جمعه شیراز افزود: امیدوار هستم با همت عالی همه شما بتوانیم این بزرگداشت 15 هزار شهید استان فارس را یک بزرگداشت قرآنی کنیم.

وی گفت: برای قرآن شهید داده ایم و اگر انشاالله چنین رسمی شروع شود و همه استان های دیگر هم این کار را کنند امید بنده این است که خیلی از بلاهایی که برای کشور ممکن است پیش بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق قانون نشانه عدالت است

اجرای دقیق قانون نشانه عدالت است