مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-04فرهنگي

اعتصاب را دنبال نمی کنم، در آن شرکت می کنم


کارگردان 81 ساله آلمانی و سازنده «فیتزکارالدو» و «مرد گریزلی» با انتشار کتاب خاطرات جدیدش گفت می خواهد به فضا برود و با گفتن این حرف چشمانش مثل بچه ها خندیدند.

- جی پلاس ، به نقل از هالیوود ریپورتر، هرتسوگ که برای شرکت در جشنواره ادبی بابل در بلینزونا، سوییس به عنوان مهمان افتخاری حضور داشت و کتاب جدید خاطراتش را با عنوان هر مردی برای خودش و خدا در برابر همه رونمایی کرد، در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر از دیدگاه هایش و رویدادهای امروز جهان گفت.

در این مصاحبه کارگردان فیتزکارالدو ، آگیره، خشم پروردگار و نوسفراتو و مستندهای نوآورانه ای چون گریزلی من ، دیتر کوچولو باید بپرد و بهترین دوست من درباره مرز بین آنچه می بینیم و آنچه تصور می کنیم، سخن گفت.

هرتسوگ در فیلم هایش به دنبال چیزی است که از آن به عنوان حقیقت خلسه آمیز یاد می کند؛ چیزی که فراتر از واقعیت های واقعی است، اما هنوز هم با دنیای واقعی مرتبط است.

این جستجو حتی موجب شکل گرفتن اولین رمانش شد؛ جهان تاریک روشن که درباره یک سرباز ژاپنی در جنگ جهانی دوم است که 29 سال را در جزیره لوبانگ فیلیپین گذراند و باور نکرد که جنگ تمام شده است.

هرتسوگ بیش از دو دهه پیش با اونادو در توکیو آشنا شد و یادآور می شود که بیشتر جزییات زندگی اونادو به صورت واقعی در کتابش ارایه شده، اما بخشی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب را دنبال نمی کنم، در آن شرکت می کنم

اعتصاب را دنبال نمی کنم، در آن شرکت می کنم