مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-22بين الملل

کاهش شدید حمایت ها از بایدن در جوامع عرب و مسلمان آمریکایی


مسلمانان و اعراب آمریکا که حمایتشان از بایدن در جریان انتخابات 2020 تاثیر مهمی در پیروزی او داشت، عنوان کرده اند که در انتخابات آتی از وی حمایت نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعیت اعراب و مسلمانان آمریکایی ایالت میشیگان عنوان کرده اند به دلیل خیانت جو بایدن به آنها تحت تاثیر حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر فلسطین، دیگر از وی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حمایت نمی کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز همزمان با حمایت آشکار بایدن از رژیم صهیونیستی در جریان حمله به غیرنظامیان فلسطینی، یکی از مشاوران سابق بایدن در میشیگان زنگ خطر را در مورد خشم شدید مردم این ایالت از اقدامات ضدفلسطینی رییس جمهور آمریکا به صدا درآورده است.

  میشیگان یکی از بزرگترین جمعیت مسلمان و عرب آمریکایی در ایالات متحده را دارد و گفته می شود حمایت ساکنانش از بایدن برای بالا بردن آرای وی نسبت به رقیب انتخاباتی اش در سال 2020 بسیار مفید بوده است.

با این حال اکنون مسلمانان و اعراب این کشور چیزی جز ناامیدی از بایدن و تهدید به عدم رای مجدد به او را مطرح نمی کنند.

احمد رمضان مشاور سابق بایدن در این ایالت عنوان کرده که در جریان ده ها میزگردی که با رهبران جوامع مسلمان در دو هفته اخیر داشته، به این نتیجه رسیده که مردم این ایالت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید حمایت ها از بایدن در جوامع عرب و مسلمان آمریکایی

کاهش شدید حمایت ها از بایدن در جوامع عرب و مسلمان آمریکایی