مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-17سياسي

نامزدهای نهایی بخش محیط زیست جایزه مهرگان علم معرفی شدند


دبیرخانه جایزه مهرگان فهرست هفت کتاب علمی زیست محیطی، هفت تشکل مردم نهاد وپنج کنشگر برتر حوزه محیط زیست ایران را که به مرحله نهایی دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم راه یافته اند، - دبیرخانه جایزه مهرگان فهرست هفت کتاب علمی زیست محیطی، هفت تشکل مردم نهاد وپنج کنشگر برتر حوزه محیط زیست ایران را که به مرحله نهایی دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم راه یافته اند، اعلام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه جایزه مهرگان، داوری دوره های شانزدهم و هفدهم جایزه مهرگان علم را هفت نفر از کارشناسان و صاحب نظران محیط زیست ایران متشکل از هوشنگ ضیایی، عبدالحسین وهاب زاده، محمد درویش، زهرا قلیچی پور، بهرام معلمی، محمدرضا داهی و مژگان جمشیدی در مدت 18 ماه بر عهده داشتند.

هفت کتاب علمی - زیست محیطی مرحله نهایی جایزه مهرگان علم پس از چند مرحله داوری از میان 165 عنوان کتاب چاپ اول سال های 1398 و 1399 انتخاب شده و به فهرست نهایی راه یافته است.

در بخش بهترین تشکل های مردم نهادِ زیست محیطی (NGOها) عملکرد 77 تشکل از سراسر ایران در بازه زمانی جایزه بررسی شده و بازدیدهای میدانی از فعالیت تعدادی از این تشکل ها توسط داوران و اعضای دبیرخانه جایزه صورت گرفته است و در نهایت از میان 14 تشکل راه یافته به مرحله ماقبل نهایی جایزه، هفت تشکل به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای نهایی بخش محیط زیست جایزه مهرگان علم معرفی شدند

نامزدهای نهایی بخش محیط زیست جایزه مهرگان علم معرفی شدند