مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-22سياسي

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است


رییس جهاد دانشگاهی مازندران با اعلام اینکه برنامه توسعه این نهاد در استان پژوهش محور است، گفت: پردیس صنایع نرم و خلاق و همچنین مجتمع فنآوری علوم زیستی جهاد دانشگاهی در مازندران از اولویت های ما محسوب می شود.

- ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران با اعلام اینکه برنامه توسعه این نهاد در استان پژوهش محور است، گفت: پردیس صنایع نرم و خلاق و همچنین مجتمع فنآوری علوم زیستی جهاد دانشگاهی در مازندران از اولویت های ما محسوب می شود.

محمدرضا یوسفی مهر امروز، 30 مهر در نشست تخصصی با فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اهداف و برنامه های توسعه ای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: ایجاد دفتر جهاد دانشگاهی با رویکرد توسعه ای در بابل اولویت برنامه فرهنگی این نهاد در استان است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی قصد دارد در بابل نقش نهاد توسعه گری را ایفا کند، افزود: بخش عمده ای از زیرساخت های توسعه ای جهاددانشگاهی در شهرستان بابل فراهم نشده است که نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی است.

یوسفی مهر یادآور شد: با توجه به موقعیت دانشگاهی شهرستان بابل، جهاد دانشگاهی آمادگی دارد برنامه توسعه ای و فنآورری را در شهرستان بابل مستقر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است

برنامه توسعه جهاددانشگاهی مازندران پژوهش محوری است